bajsbajs, mupp

här kommer en liten uppföljning på inlägget om dom där nedrans kontrakten.

alltså, jag fattar inte riktigt alltid vad jag tänker med när jag döper bilder som jag sparar. här under har vi ett urval av bilder i mina dokument och i denna blogg. varför skriver man alltid massa konstiga grejer när man ska döpa oviktiga bilder? jag vet inte! fast jag vet att det är roligt och att man skrattar jättemycket.

som nu till exempel skrattade jag väldigt mycket när jag döpte den här bilden. för eftersom den är väldigt oviktig fick den ett väldigt oseriöst namn. och om ni tittar på rubriken på inlägget kan ni förstå att jag tycker att det här är helt meningslöst.



bye.

Kommentarer
Postat av: eve

vad är det för nåt mellan du och bajs?

2008-12-04 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0