äckliga roddmaskin

idag när jag skulle träna på kondition- och styrka-passet på skolan tänkte jag: jag kanske ska fara ut och ro lite på havet innan isen kommer? jag tog mitt pick och pack och drog ner till arenan där jag har min eka parkerad. när jag kom ner märkte jag till min förfärelse att ekan var hål på och att det hade kommit in vatten! jag blev så arg, dagens ungdom ska förstöra allt!


såhär såg det ut när jag kom ner till parkeringsplatsen


besviken som jag var fick jag då gå upp till skolans gym och köra roddmaskinen istället. det är inte alls samma känsla kan jag berätta, man får inte samma vindpust i håret.

eftersom jag mest är van att ro min eka med mina EGNA åror, tog mina händer mycket skit av att ro i roddmaskinen. nu är mina händer helt mörbultade trots att jag bara pallade ro i 10 minuter.


här är tvärt emot hur jag såg ut när jag rodde


det var min dag gott folk. happy hanukkah. /malin

(åh, tänk om nån läser det här nu och tror att jag är dum i huvet? jag skämtar såklart. men inte om den där äckliga roddmaskinen, det är sanning.)

Kommentarer
Postat av: Pie!

när du ändå var där så fyndade du väl lite på din ekas taxfree? det fanns väl grejer till vrakpris! hihi!

2008-11-12 @ 23:21:29
URL: http://blondinpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0