allting blir alltid tvärt emot

idag skulle jag vaccinera mig på vårdcentralen. jag tycker alltid att det är asdrygt att gå på vårdcentral, sjukhus, tandläkare och allt bara för att man alltid får sitta och vänta, eftersom dom alltid är typ 15 minuter sena och det aldrig finns något vettigt att läsa. med vettigt menar jag typ hänt extra, se & hör, veckorevyn och sånt som egentligen är ganska ovettigt men blir vettigt inom väntrumsdörrarna.

men idag när jag kom dit såg jag något fantastikst. en sprillans ny veckorevyn låg på ett tomt bord. jag blev överlycklig! men min lycka förstördes av att jag inte ens han sätta mig innan jag skulle gå in! ÅH, varför skulle dom vara i tid just idag? nu fick jag ju inte läsa någon veckorevyn! gah!



FÖRRESTEN, så åkte ju lars ut idag på idol. och då har vi ett lite roligt citat som viccan sa typ 10 sekunder innan man fick veta vem som åkte.
- men åh, lars KAN inte åka ut, jag har röstat på honom fem gånger!!!


puss lars. snygg kille där bak förresten.


so long my friends.

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan , jag hatar att gå till tandläkaren och doktorn för av samma anledningar som du, det tar för lång tid och det är inget bra att läsa. Bara gamla inredningstidningar som är 4 år gamla :P

2008-11-09 @ 19:54:01
URL: http://johqnnq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0