i couldn't care less

åh, jag känner mig så lättad. nu är jag klar med inlämningsuppgiften om kashmir, det känns skönt. efter att jag var klar tänkte jag rubriken på detta inlägg, om det jag hade skrivit alltså. men sen när jag läste igenom det kom jag på att jag liksom hade lärt mig det jag skrivit, att jag faktiskt brydde mig! att jag kanske till och med tyckte det var intressant men jättekomplicerat.

kan dock inte hjälpa att vara besviken på mig själv för jag använde times new roman som teckensnitt!!! gaahhh, men det var behövligt idag, men jag lovar och svär att jag aldrig mer ska använda det där fula teckensnittet. det är redan som en liten bit av min själ är bortriven i och med detta, så nu måste jag försöka laga mig själv. fix myself. fix me. ojopjoj, tuff uppgift.


Kommentarer
Postat av: maja

Jag alskar times new roman! Det ar bara for att Thomas tycker att den ar ful som du tycker det. Snacka om att falla for grupptryck..

2008-11-14 @ 04:23:08
URL: http://majass.wordpress.com
Postat av: MALIN

Nej, Maja! Jag har alltid hatat times new roman, det är sanningen!

2008-11-15 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0