wednesday

det är ganska kul hur man liksom byter sidor som man är inne på på internet. liksom, för några år sen, i början på högstadiet, då var det ju lunar. luuuunar, lunar, lunar. sen i slutet på högstadiet blev det bilddagboken och det höll ju sig en bit in i gymnasiet, eller ja, det håller sig ju fortfarande.

men jag tycker bilddagboken är astråkig nu, ser ingen mening med det. nu läser jag bara massa bloggar och är inne på facebook och spelar spel. och spelar röj såklart.

det trodde jag aldrig i sjuan när jag satt och loggade in på min molly_15 på lunar 100 gånger per dag. då tänkte jag att röj var ett spel för pensionärer. tänk vad fel man kan ha!


Kommentarer
Postat av: Linnea

röj är ett barns spel!

Facebook är tråkigt!

2008-11-19 @ 21:07:27
Postat av: eveline

BARNS SPEL? är du seriös? ÅH! Barnspel, linnea, BARNSPEL!

2008-11-19 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0