äntligen, det ni alla har väntat på...



fråga på! räknar med minst 5 frågor från jennifer.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ÄNTLIGEN!!



fråga 1.

hur lyckades du med att få din blogg så känd? har alltid velat ha en blogg som din, så tips tack!!



fråga 2.

hur blir man så bra som du? vill veta!!



fråga 3.

har du nån gång ångrat att du startat bloggen? jag menar.. nu vet ju alla vem du är och de flesta ser upp till dig. saknar du inte det normala tonårslivet ibland?



fråga 4.

varför är du så söt? hihi



fråga 5.

ville du aldrig ge upp i början? jag känner så just nu. jag skriver, skriver och skriver. men ingen läser. har offrat allt för att bli lika stor som dig. och nu känns allt meningslöst!!





SÅ fem frågor, väntar på svar!!

2008-09-16 @ 16:53:16
Postat av: Linnea

Ja, äntligen! Jag förväntar mig också svar. Här är mina 5 frågor!



1) Hur tror du att människor ser på dig? Vad är det för slags förebild du vill vara?



2)Kommer du skriva en bok?





3)Vad är dina bästa tips om man vill gå ner i vikt?



4)Berätta någonting pinsamt!



5)Kommer du att videoblogga?

2008-09-16 @ 16:59:00
Postat av: maja

Ar ditt mal att bli lika stor bloggerska som mig?

2008-09-16 @ 21:03:03
URL: http://majass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0