det är tufft att vara på topp

Hej. efter den här frågestunden har jag fått väldigt många persolinga frågor och det känns som jag inte längre kan leva ett normalt liv på grund av bloggen. det känns som att jag är för beroende av bloggen och glömmer mina vänner, min familj, skolan, ja, allt! därför har jag beslutat att ta en.............. BLOGGPAUS!!!! ja, cry me a river, jag vet att det kommer bli tufft. tillsvidare kan jag tipsa om några andra bra bloggar som ni kan läsa.

- blondinbella
- blondinbella
- blondinbella

ja, det är det enda jag har att tipsa om, cause she's my god.

hej så länge.


Kommentarer
Postat av: jossieeee

NEJ, SLUTA FÖR GUDS SKULLE INTE ATT SKRIVA MALIN. min idol.

2008-10-02 @ 19:22:42
Postat av: Anonym

oj, du fattar. inte skulle, skull.

2008-10-02 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0