spännande!

Jag satt och tittade på en video från det där planet som nödlandade på vatten i USA. Läskigt på ett sätt, spännande på ett sätt! Tänk att vara med om en flygolycka och inte dö! Jag menar, man kan ju vara med om en cykelolycka utan att riskera sitt liv. En bilolycka också. Men om man kraschar med ett flygplan är det ju inte lika stor chans att man klarar sig. Men när man väl gör det. Tänk vad coolt.

Nästan så att jag skulle kunna tänka mig att vara med i en sån olycka, om jag visste att jag klarade mig. Det skulle vara nåt att berätta för barnbarnen! Lite spänning i tillvaron liksom.

Fast om jag väl hade varit med i olyckan, då hade jag nog hellre önskat att det aldrig hade hänt mig.

Slutsatsen blir; JAG VILL FLYGA UTAN ATT KRASCHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0