tvåtusenåtta

- vi vann paradiscupen!
och det var så himla roligt! perfekt start på året.



- frankrike
vi åkte till frankrike och jag bodde hos en familj med två hundar. det var läskigt.







- gatufesten
supermysigt! också fick vi se håkan också, det var stort.





- sälen
veckan i sälen var definitivt en av sommarens bästa men den var ändå jobbig. 30 grader varmt, många kilometer varje dag, och massa annat. det bästa var att jag fick träffa alla som jag hade saknat!







- julen
som alltid höstens/vinterns höjdpunkt. det blev innebandy på julafton efter ett halvårs uppehåll och det var sköj.



det var fem små inblickar i ett år. 365 dagar. 8760 timmar.
NU LÄNGTAR JAG TILL 2009!


Kommentarer
Postat av: fredrik

sluta vänta! 2009 är här redan! och dom där två hundarna var verkligen creepy. jag har låst dörren och är inte rädd, men tänk om dom står och tittar på dig när du vaknar i morgon!

2009-01-02 @ 22:23:19
URL: http://blondinpajen.blogg.se/
Postat av: malin

hundarna älskade ju mig såklart, jag drog bara några vänliga fraser på franska. men jag älskade inte dem. det var inte ömsesidigt.

2009-01-03 @ 01:12:22
Postat av: jossis

vi vann paradiscupen iår igeeeeeeeeen! hihiii

2009-01-06 @ 21:12:20
Postat av: Viktoria

Klart det inte är sunt. har du läst bloggen någonting så förstår du kanske... Jag är mycket väl medveten om att det inte är sunt. men det är inte så lätt att bara strunta i det... det räcker inte med att någon som dukommer och viftar med pekfingret... För det funkar....hur onyttigt det än är

2009-01-06 @ 22:24:02
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: viktoria

if only I knew... du kan ju läsa början av min blogg och slutet av den, så märker du kanske en skillnad psykiskt... när man väl börjat finns det ingen riktig återvändo

2009-01-06 @ 22:30:52
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0