har min blogg hamnat på avbytarbänken?

Ja ta mig tusan det har den nog! Men nu är den tillbaka, stronger than ever! Ehh... Ja. Jag kan ju dra en summering av mitt liv sen sist.

Jag har börjat och gjort klart the trip, jobbigaste ic-arbetet. Jag är väldigt nöjd med att det är klart.



Jag har varit i Göteborg också, på träningsläger. Det var hur kul som helst!



Det har börjat bli varmt ute så vi kan numera steka vid skolväggen på rasterna. (Fast vi har bara gjort det en gång)



Jag har tagit körkort!!!!! Bilden är från när jag rejsade upp på Varvsberget.



Jag har börjat samla på lonely planet-böcker (rättare sagt så tror jag själv att jag har gjort det. men egentligen är det bullshit)



Oj, vad långt inlägg det blev. Jaja.
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0